Jesteś fanem urządzeń marki Apple? W takim razie na pewno poznałaś/ poznałeś już możliwości usługi Apple Pay. Korzystanie z iPhona czy Apple Watch do celów płatniczych dokonuje się w szybki i bezpieczny sposób, dlatego tradycyjne karty płatnicze odchodzą już w niepamięć.


Apple Pay pozwala swoim użytkownikom na dokonywanie płatności w różnych aplikacjach. Wystarczy jeden ruch by zapłacić za ulubiony produkt lub usługę. Ogromnym plusem funkcjonalności jest ominięcie wieloetapowych i czasochłonnych formularzy zakupowych na stronach internetowych otwartych w Safari.


W urządzeniach Appla wzbogaconych o czytnik Touch ID finalizacja transakcji odbywa się poprzez przyłożenie palca, co pozwala na jeszcze szybsze dokonanie płatności. Ważnym aspektem jest również bezpieczeństwo. Numer karty nigdy nie jest przechowywany ani na Twoim urządzeniu ani na serwerach Apple. Podczas dokonywania płatności Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Apple Pay nie przechowuje również informacji o dokonywanych przez Ciebie transakcjach.


Jak Apple Pay może pomóc Twojej firmie?


Szybkość i łatwość dokonywania zakupu z wykorzystaniem Apple Pay może pozwolić firmie na zwiększenie sprzedaży produktów. Usługa ta jest zgodna z produktami Visa, Mastercard, American Express, Discover, Interac, Eftpos, China Union Pay, Suica, iD i QUICPay, a także z wieloma innymi usługami z branży płatniczej.


Jeśli w punkcie sprzedaży znajduje się terminal obsługujący transakcje zbliżeniowe płatność przy pomocy Apple Pay powinna być możliwa. W przypadku zakupów online usługa Apple Pay pozwala na zdecydowanie więcej niż dotychczasowe systemy płatności.


Apple Pay jako pierwsze pozwala na dokonanie zakupów korzystając z czatu bez konieczności opuszczenia okienka rozmowy. Proces sprzedaży odbywający się przy pomocy Chatbota zyskuje więc zupełnie nowy wymiar. Bot nie tylko pozwala na szczegółowe dopasowanie oferty do własnych preferencji, ale również umożliwia segregację produktów. Użytkownik, który dokonał już wyboru przedmiotów może zapłacić za nie pozostając w okienku czatu, potwierdzając swoją decyzję przy pomocy linii papilarnych.


Skrócona droga zakupu, a przede wszystkim jej łatwa forma, przyjazna dla użytkownika, pozwala na zwiększenie ilości sprzedawanych przez Twoją firmę towarów. Zastosowanie Apple Pay w czacie na stronie, a także na komunikatorach typu Messenger pozwala na dokonanie najszybszych zakupów.


Jeśli chcesz stworzyć bota wspomagającego sprzedaż oferowanych przez Ciebie produktów, napisz do nas. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania odnośnie wdrożenia bota na profilu Twojej firmy oraz włączeniu funkcji Apple Pay.